AKCJA TAJSKA – Smaki Azji na co dzień

Oceń wpis, aby doradzić innym!

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena 0 / 5. Ilość głosów: 0

Brak głosów do tej pory.

Z sukcesem kontynuujemy Akcję Tajską, której celem jest zapoznanie Polaków z autentycznymi produktami marki House of Asia oraz pozostałymi markami autentycznych azjatyckich produktów z naszej oferty. Tegoroczna akcja będzie miała duże wsparcie marketingowe. Z dużymi sukcesami rozwijamy kanały Facebook,  Instagram,  YouTube oraz stronę internetową House of Asia, gdzie konsumenci zyskują niezbedną wiedzę o wykorzystaniu azjatyckich produktów oraz dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami.

W październiku i listopadzie na terenie całej Polski odbywać się będą pokazy kulinarne, podczas których klienci dowiedzą się jak smakują tajskie potrawy.

Będzie nas można spotkać m.in w sklepach E.Leclerc, Piotr i Paweł, Auchan, Carrefour, Selgros, Makro. Na bieżąco poszerzamy nasze kanały dystrybucji i jesteśmy obecni zarówno w handlu tradycyjny jak i nowoczesnym.

Akcja będzie promowana w internecie oraz prasie. Szeroka współpraca z blogosferą to znaczny wzrost świadomości konsumenckiejoraz ogromny wpływ na rozpoznawalność produktów House of Asia. Po przepisy, artykuły dietetyka oraz ciekawostki o produktach i Azji zapraszamy na stronę www.houseofasia.pl 

Zapraszamy do sklepów – spróbujecie autentycznych dań, które zainspirują każdego do podróży po smakach Tajlandii we własnym domu!
W celu uzyskania oferty handlowej prosimy o e-maila na: handel@decare.pl

Promowane marki podczas akcji:
House of Asia z szeroką ofertą produktów tajskich
Coco cool – woda kokosowa
Kanokwan – oryginalne pasty  
SmartChef – ryż jaśminowy
ThaiHeritage – sosy
Thai Boy – sosy
Kaset – ryż
Quality Food – pulpy owocowe

Oceń wpis, aby doradzić innym!

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.

Średnia ocena 0 / 5. Ilość głosów: 0

Brak głosów do tej pory.