Podróż, która się nie kończy
De Care Group
Powstanie marki własnej
Yummity
W tym roku powstaje marka, którą łączy to co zdrowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Powstanie marki wiąże się również z uruchomieniem własnej linii produkcyjnej i wejście na rynek jako producent.
Powstanie marki własnej
Casa del Sole
„Dom słońca” czyli linia produktów kuchni śródziemnomorskiej. Zaskakują mozaiką smaków, kolorów i aromatów, które są wynikiem wpływów między innymi kuchni greckiej, hiszpańskiej, włoskiej, arabskiej i tureckiej.
Powstanie marek własnych
Casa de Mexico, Casa del Sur, Quality Food
Bogactwo Ameryki Południowej i raj dla wegetarian i wegan – tak w skrócie można opisać te trzy marki. Ciągła rozbudowa portfolio to odpowiedź na potrzeby klientów i zmiany zachodzące na rynku.
Pierwsza marka własna
House of Asia
Marka początkowo zawierała wyłącznie produkty kuchni japońskiej. Rozwój kuchni egzotycznej spowodował, że produkty zostały podzielone na trzy linie kolorystyczne czarna – japońska, czerwona – chińska, zielona – tajska, z charakterystycznym logo i czarnym kwadratem.
Budowanie sieci kontaktów w branży
Powstanie De Care Group
De Care – Taką nazwę miała mieszanka olejków zapachowych kupiona w New Delhi, w małej uliczce obieżyświatów. Pamiętna buteleczka do tej pory stoi na biurku Macieja Szały, współzałożyciela firmy.
Powstanie sklepu „Osiem skarbów”
Początek kulinarnej przygody i egzotycznego biznesu
Ewa Śleszyńska i Maciej Szała otwierają mały sklep o nazwie „Osiem skarbów” (cyfra osiem uznawana jest w kulturze chińskiej za szczęśliwą), w którym sprzedawano pałeczki oraz rękodzieło z Azji.