![podroz_azjatyckie_smaki Wszystko zaczęło się od podróży](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/podroz_azjatyckie_smaki.jpg)
![wok_kuchnia_chinska_decare Kuchnia chińska wok](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/wok_kuchnia_chinska_decare.jpg)
![kuchnia azjatycka kuchnia azjatycka](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/wszystko_zaczelo_sie_od_podrozy.jpg)
Podróż, która się nie kończy
De Care Group
![chili chili](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/chili-150x59.png)
Powstanie marki własnej
Yummity
W tym roku powstaje marka, którą łączy to co zdrowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Powstanie marki wiąże się również z uruchomieniem własnej linii produkcyjnej i wejście na rynek jako producent.
Powstanie marki własnej
Casa del Sole
„Dom słońca” czyli linia produktów kuchni śródziemnomorskiej. Zaskakują mozaiką smaków, kolorów i aromatów, które są wynikiem wpływów między innymi kuchni greckiej, hiszpańskiej, włoskiej, arabskiej i tureckiej.
![casa_del_sole_logo](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/casa_del_sole_logo-1.jpg)
Powstanie marek własnych
Casa de Mexico, Casa del Sur, Quality Food
Bogactwo Ameryki Południowej i raj dla wegetarian i wegan – tak w skrócie można opisać te trzy marki. Ciągła rozbudowa portfolio to odpowiedź na potrzeby klientów i zmiany zachodzące na rynku.
![nasze_marki_](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/nasze_marki_.jpg)
Pierwsza marka własna
House of Asia
Marka początkowo zawierała wyłącznie produkty kuchni japońskiej. Rozwój kuchni egzotycznej spowodował, że produkty zostały podzielone na trzy linie kolorystyczne czarna – japońska, czerwona – chińska, zielona – tajska, z charakterystycznym logo i czarnym kwadratem.
![house_of_asia_decare](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/house_of_asia_decare.jpg)
Budowanie sieci kontaktów w branży
Powstanie De Care Group
De Care – Taką nazwę miała mieszanka olejków zapachowych kupiona w New Delhi, w małej uliczce obieżyświatów. Pamiętna buteleczka do tej pory stoi na biurku Macieja Szały, współzałożyciela firmy.
![decare_group_o_firmie](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/decare_group_o_firmie.jpg)
Powstanie sklepu „Osiem skarbów”
Początek kulinarnej przygody i egzotycznego biznesu
Ewa Śleszyńska i Maciej Szała otwierają mały sklep o nazwie „Osiem skarbów” (cyfra osiem uznawana jest w kulturze chińskiej za szczęśliwą), w którym sprzedawano pałeczki oraz rękodzieło z Azji.
![decare_group_o_firmie](https://decare.pl/wp-content/uploads/2021/03/decare_group_o_firmie.jpg)