Z sukcesem kontynuujemy Akcję Tajską, której celem jest zapoznanie Polaków z autentycznymi produktami marki House of Asia oraz pozostałymi markami autentycznych azjatyckich produktów z naszej oferty. Tegoroczna akcja będzie miała duże wsparcie marketingowe. Z dużymi sukcesami rozwijamy kanały Facebook, Instagram, YouTube oraz stronę internetową House of Asia, gdzie konsumenci zyskują niezbedną wiedzę o wykorzystaniu azjatyckich produktów oraz dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami.
W październiku i listopadzie na terenie całej Polski odbywać się będą pokazy kulinarne, podczas których klienci dowiedzą się jak smakują tajskie potrawy.
Będzie nas można spotkać m.in w sklepach E.Leclerc, Piotr i Paweł, Auchan, Carrefour, Selgros, Makro. Na bieżąco poszerzamy nasze kanały dystrybucji i jesteśmy obecni zarówno w handlu tradycyjny jak i nowoczesnym.
Akcja będzie promowana w internecie oraz prasie. Szeroka współpraca z blogosferą to znaczny wzrost świadomości konsumenckiejoraz ogromny wpływ na rozpoznawalność produktów House of Asia. Po przepisy, artykuły dietetyka oraz ciekawostki o produktach i Azji zapraszamy na stronę www.houseofasia.pl
Zapraszamy do sklepów – spróbujecie autentycznych dań, które zainspirują każdego do podróży po smakach Tajlandii we własnym domu!
W celu uzyskania oferty handlowej prosimy o e-maila na: handel@decare.pl
Promowane marki podczas akcji:
House of Asia z szeroką ofertą produktów tajskich
Coco cool – woda kokosowa
Kanokwan – oryginalne pasty
SmartChef – ryż jaśminowy
ThaiHeritage – sosy
Thai Boy – sosy
Kaset – ryż
Quality Food – pulpy owocowe