Już po raz 15 w największych sieciach handlowych w Polsce, m in. Carrefour, Leclerc, Auchan, Piotr i Paweł zorganizowaliśmy akcję Chiński Nowy Rok. W tym roku objętych nią zostało ok. 2,2 tyś. sklepów. Zaproponowane przez Nas przepisy na orientalne dania i ciekawe, przyciągające uwagę materiały reklamowe spotkały się z wyjątkowo dużym zainteresowaniem klientów. Zaowocowało to 30% wzrostem sprzedaży naszych produktów.
Kliknij na poniższą książeczkę, aby zobaczyć starannie przez nas wybrane przepisy kuchni chińskiej.
Dla swoich przedstawicieli handlowych zorganizowaliśmy wewnętrzny konkurs na najlepszą ekspozycję sklepową akcji Chiński Nowy Rok. Ocena ekspozycji uwzględniała wystawione produkty, użyte materiały promocyjne, lokalizację oraz ogólne wrażenie estetyczne. Laureatami konkursu są: Miejsce pierwsze Robert Kałun (Leclerc Ursynów Warszawa) oraz ex aequo Kamil Motyka (Społem Olsztyn, Leclerc Warszadis Warszawa). Miejsce drugie Maciej Krzyżewski (Carrefour Galeria Mokotów Warszawa) oraz ex aequo Damian Szastak (Piotr i Paweł Częstochowa). Trzecie miejsce Tomek Skrzypkowski (Leclerc Gdańsk) oraz ex aequo Zbyszek Szymański (Piotr i Paweł Gorzów). Gratulujemy!