Styczeń i luty to miesiące od lat zarezerwowane dla Chińskiego Nowego Roku.
Klienci sieci, z którymi współpracujemy m.in Carrefour, Auchan, Makro, Piotr i Paweł, Auchan, Leclerc mogą spróbować smaku prawdziwych Chin dzięki już dobrze znanym oraz świeżo wprowadzonym do oferty produktom House of Asia:
Czarny ocet ryżowy
Olej do woka
sos z chili z imbirem
sos chili z czosnkiem
kasztany wodne
sos z grzybów shiitake
sos ostrygowy
Jak co roku mocno akcentujemy swoją obecność na polskim rynku i promujemy chińską tradycję kulinarną. Nasze sklepowe ekspozycje przyciągają i zachecają klientów do zakupu, a obecność House of Asia w internecie sprawia, że świadomość marki znacznie wzrasta.
Za pośrednictwem Facebooka oraz Instagrama edukujemy oraz inspirujemy konsumentów w jaki sposób wykorzystać całą gamę produktów House of Asia w przygotowaniu codziennych posiłków oraz zapoznajemy fanów z kulturą, obyczajmi i tradycjami Chin.
O akcji usłyszeć można w ogólnopolskim radio RMF FM.
Jeśli jeszcze nie znacie swojego chińskiego znaku zodiaku i smaku jaki do Was pasuje sprawdźcie to w facebookowej aplikacji – POZNAJ SWÓJ CHIŃSKI ZNAK ZODIAKU